::MARI BOM FB!::


salam satu ummah!

alhmdulillah. website dah meriah. video dah siap. semua dah bersemangat. insyaAllah pada pukul 2 petang ni (Waktu UK) atau 9 malam (Waktu Malaysia), kita akan lancarkan satu pelancaran promosi secara besar-besaran untuk program pre-departure Wonderful Overseas Weekend (WOW 2010) anjuran iluvislam.com.


MARI BOM FB!

Sebagai tanda sokongan kepada WOW2010, kita akan sama-sama mengaplikasikan Teknik Promosi Fenomena (TPF)...

1. Perkenalkan tagline kontemporari seperti '' I'm WOWed'' , ''WOWmania WALAWEH!!'' & '' WOW memang terbabBOW''.

2. Tukar profile picture WOW yang sama bermula daripada 23 Mei (jam 2pm UK & 9pm MSIA) sehingga 2 Ogos.

3. Minta kawan-kawan serumah, se universiti, se usrah (naqib/ah dan ahli usrah), se kampung, se sekolah (cikgu dan pelajar), se kolej dan se sebagainya lagi untuk turut menukar status Facebook sebagai bantuan promosi tambahan.

4. Tukar status update Facebook daripada masa ke masa dengan meletakkan LINK FB event WOW 2010.

BOM PERMULAAN---------->
Tukar status pertama promosi melalui facebook dan hanya masukkan link:Wonderful Overseas Weekend 2010 (WOW10) (nama facebook event kita) pada status FB sebagai pengenalan. then baru start update status ikut kreativiti sendiri. tapi jangan lupa letakkan LINK sekali dalam setiap komen dan status! contoh di bawah:

eg: Tahukah anda (Cik Milah<----- linkkan nama facebook) bakal menyempurnakan sebahagian daripada agamanya cuti summer nanti dan (Wonderful Overseas Weekend 2010 <----- linkkan facebook event) akan diadakan pada 30 Julai hingga 2 Ogos 2010, dalam cuti summer jugak. maklumat lanjut sila KLIK:


http://wow.iluvislam.com/


sama-sama doakan semoga Allah SWT mudahkan urusan kita semua. insyaAllah.

wallahualam.

0 comments:

Post a Comment